zaterdag, maart 24, 2007

Holland breekt door de 1000

Ik had de bezoekersaantallen een tijdje niet zo nauw gevolgd, maar opeens is mijn bescheiden doelstelling gehaald. Je kan helaas niet echt unieke bezoekers tellen met dit gratis tooltje. Dat zijn er dus zeker geen 1000, maar langzamerhand komt er een harde kern van regelmatige bezoekers langs. Als ik die versneld stijging erg positief uitleg kan ik 10.000 Nederlandstalige bezoekjes gaan scoren dit jaar. We zullen het zien. Hoe ik het beste links kan meten via andere sites is me nog steeds niet duidelijk. Via SubmitExpress is het aantal gedaald (niet bij Google en Yahoo meer opgenomen!!?) en via m'n Google account zit er een stijgende lijn in. En dan weet ik ook nog wat blogsites die Dutch Sushi hebben toegevoegd, maar niet bij de links zijn geteld. Lekker boeiend allemaal ;D Ik probeer steeds het fenomeen internet en zeker blog beter te begrijpen, maar ben daar duidelijk nog niet klaar mee. Het zogenaamd fantastische Open directory index project doet er heel lang over m'n site op te nemen. Of tenminste te beoordelen. Ook Startpagina.nl heeft de deur nog niet opengezet of uberhaubt gereageerd. Genoeg werk dus nog om de stijgende lijn verder uit te bouwen.
Dutch to English