zaterdag, december 02, 2006

Zachtjes aan vooruit

Na een klein maandje zit het bezoek nog niet echt hard in de lift, maar het begin is er. Met bijna 100 bezoekjes uit de lage landen is het begint gemaakt. Ook zijn er enkele comments geplaatst. Het zou toch wel handig zijn als ik bij Google eens in de linkpopulariteits lijsten ga voorkomen. Met een beetje gezoek ben ik er achter gekomen om een account bij Google te openen die activiteiten rondom je website registreert en analyseert. Geprobeerd een sitemap te maken, maak uiteindelijk een post op een Google-groep gezet want het is voor een niet techneut vrij heftig, zoals het wordt uitgelegd. Voor een simpele ziel zoals mij geen touw aan vast te knopen. Ook van Google een zoekveld voor de de blog en www toegevoegd. Wie weet scoort dat punten. Alleen zoek ik nog een tool om de directe links naar de site beter te meten. Web Ceo is een leuk pakketje maar geeft niet alle links aan waarvan ik weet dat ze bestaan. Weet iemand iets beters?
Dutch to English