dinsdag, november 14, 2006

Bestaan blogjunks?

Het geblog gebeuren is leuk om te doen, maar het vreet tijd. In het begin dan hou ik vol, want uiteindelijk moet het vooral om de korte berichtjes over Japan gaan. Maar nu zit ik nog in de grote ontdek fase en leer de betekenis voor nieuwe woorden. Het klok en klepel verhaal zeg maar. Ping, Digg it, Tags, RSS feeds, Del.icio.us, Technorati, Squidoo lenzen etc. En ook de fantastische foto website Flickr is een genot te mogen ontdekken. Een tip is misschien om overal dezelfde username en password te gebruiken tenzij je geheugen een stuk beter is dan mijn :D. Ik kan je nog geen advies geven over al deze tools, maar ze helpen allemaal om je blog te promoten. Geen idee nog wat het voor je kan doen. Zelf even de top1000 van Japan gezien en mezelf op 133 (van 104) terug gevonden wat de verkeerde kant op is :D. Gelukkig is de middenmoot heel groot dus kan ik met veel refreshen :D vast wat stijgen.
Dutch to English