zondag, november 12, 2006

Yes!! Bezoekers

We zijn inmiddels een paar posts onderweg en ik vroeg me af of ik al zichtbaar begin te worden tussen de gigantische hoeveelheid bloggers. Ik heb bewust voor een 100% Nederlandse blog gekozen omdat in het internationale geweld helemaal lastig met je hoofd boven het maaiveld uit te komen. Niet dat dat in het Nederlands een eitje zal zijn, maar een beetje focus kan geen kwaad. Zondag heb ik dat kleine blauwe grafiekje van Webstats4u (rechtsonder) aan de site toegevoegd om de bezoekers aantallen te zien. De eerste dag kon ik nog precies herleiden wie dat waren. Met 95% bezoekers uit Japan (Hey dat ben ik zelf :D) en 1 uit Belgie en 2 uit Nederland had ik weinig fantasie nodig om te raden wie dat waren. Klik hier als je de huidige stand van zaken wilt zien. Inmiddels heb ik m`n eerste binnenkomende link op geregeld bij de Japan autoriteit Uchiyama die er zelfs een nieuwe categorie links voor heeft gemaakt op zijn informatieve site. Ik ben benieuwd over de bezoekers ook van buiten de familie gaan komen :D
Dutch to English